Examens van het 2de en 4de middelbaar aflassen op KLA

Kla heeft besloten om de examens voor het 2de en 4de middelbaar toch door te laten gaan. Volgens ons heeft de school reeds genoeg evaluaties waarop de klassenraden zich kunnen baseren om een weloverwogen beslissing te nemen i.v.m. het eindattest van een leerling. Het is niet efficiënt voor leerlingen om nieuwe leerstof bij te leren tijdens de lockdown. Er zijn ook leerlingen waarbij het moeilijk is om de nieuwe leerstof te kunnen begrijpen, doordat het online lesgeven wat verwarrend is. Er is nog maar een beperkte onderwijstijd over, die beter gebruikt zou kunnen worden om alle leerstof rond te krijgen i.p.v. examens. Want als er leerstof geschrapt wordt, kan dit voor problemen zorgen in het volgende schooljaar. Ongewone tijden vergen ongewone maatregelen!

Door te ondertekenen, machtig ik Jonah Israel 4WETC om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.