Eerlijk & Democratisch

Eerlijkheid, transparantie en democratie zijn ver te zoeken in dit land en Europa. Dat moet stoppen. De partijen die dit zogenaamd willen regelen in het huidige systeem bereiken niets, want in een systeem wat er niet is voor de gewone mens kan geen eerlijk succes behaald worden.

Deze petitie is er niet om te vragen aan de politiek om eerlijkheid en democratie. Deze petitie is er om te laten zien dat wij kiezen voor eerlijkheid en democratie. Laat de mensen die het allemaal wel best vinden zelf maar de verantwoordelijkheid ervoor gaan dragen. Wij, mensen met moraal, fatsoen en transparantie kunnen woord, daad en geld heel goed gebruiken voor een gezonde en eerlijke maatschappij voor al en iedereen wat leeft.

E_D.jpg
Het is tijd voor een echte keuze. Iedereen is vrij om te kiezen wat men wil. Wil je blijven bijdragen in woord, daad en belastinggeld aan wanbeleid en bedrog? Teken dan vooral deze petitie niet. Ben je tegen destructief en corrupt beleid op jouw kosten? Teken dan vooral deze petitie wel.

Een gezonde, eerlijke maatschappij versus een zieke, corrupte maatschappij. Wat kies jij?

Door te ondertekenen, machtig ik Eerlijk en Democratisch om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.