Een stadsstrand in Purmerend

C270571C-A995-40CA-9B58-48A01EECFC49.jpeg

Een Purmerends stadsstrand.

Zand en water.

Op veel plekken genieten mensen vandaag van de zomerse temperaturen. En wat is er nou leuker om heerlijk te spelen in het met water en zand en gezellig te relaxen!

Nou hebben we wel zwemplekken in Purmerend maar en echte leuk en gezellig stadsstrand ontbreekt nog. Dat zou best een waardevolle aanvulling zijn van de lokale recreatie mogelijkheden.

Een plek om heerlijk op een kleedje te zitten en te picknicken. Een plek met parasolletjes. Waar je pootje kunt baden en waar de kinderen heerlijk kunnen spelen met water en zand. Met een leuk tentje erbij voor limonade, koffie en een ijsje. Misschien zelfs met een klein podium voor optredens. Echt een plek dichtbij waar je waterpret kunt beleven. En ook bijvoorbeeld met mogelijkheden om te kanoën of te suppen.

Samen op zoek naar mogelijkheden. Samen kijken of we plekken als dit in Purmerend kunnen realiseren? Uitgewerkt, opgezet, uitgevoerd en beheert samen met inwoners van onze mooie stad.

Lokaal Purmerends stadsstrand met waterspeelplaats. Dat zou toch best gaaf zijn!

De vraag is nu:

Wat zouden jullie vinden een Purmerends stadsstrand? Steun je het idee? Onderteken dan deze petitie.

Door te ondertekenen, machtig ik René J. Verhoogt om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.