Een prijsplafond voor de energieprijzen of een andere ECHTE oplossing voor de energiecrisis

Wanneer gaat onze regering eindelijk doortastende maatregelen nemen tegen deze energiecrisis? Fijn dat ze inzetten op de lange termijn, maar de mensen hebben NU een oplossing nodig. Ze kunnen VANDAAG hun energierekeningen niet betalen. We hoeven geen doekje voor het bloeden (100 euro op een jaar als de jaarlijkse energiekost oploopt tot meer dan 9000 euro per gezin...). We hebben een ECHTE oplossing nodig.Cartoon_energiecrisis_DEF.jpg

Sofie Die Ook Haar Energierekening Niet Kan Betalen    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Sofie Die Ook Haar Energierekening Niet Kan Betalen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.