E-step legaal maken in Nederland

Lieve allemaal.

Ik ben vandaag staande gehouden door de politie. Ivb het gebruik van mijn electrische voertuig de xiaomi m365. In meerdere  buurlanden om ons heen is deze step al goedgekeurd op de weg. Maar helaas loopt nederland hier flink achter. Door het ongeluk een aantal jaar geleden met de stint zijn deze voertuigen op de weg niet meer welkom in Nederland.

Ik wil samen met xiaomi m365 nederland / vlaanderen zoveel mogelijk handtekeningen ophalen om ze in denhaag te laten zien wat een gemis wij hebben hier in nederland.

Waarom mag een ebike waar je vaak belachelijk hard mee rijd wel. En een step die je kan instellen op 5 km per uur niet?

De uitkomst van de xiaomi m365 heeft mij een stuk mobieler gemaakt met het ov waar ik dagelijks gebruik van maak.

Xiaomi M365 nederland / vlaanderen    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Xiaomi M365 nederland / vlaanderen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.