Dierenartsen moeten chips checken

Deze petitie is bedoeld om meer aandacht te krijgen zodat dierenartsen ten aller tijden de chips van de huisdieren controleren. Er staan zoveel huisdieren als vermist terwijl deze misschien al een hele tijd ergens anders wonen. Ik heb in alle jaren nog nooit gehad dat de chip van me huisdieren gecheckt worden. Dit terwijl er eigenlijk altijd geadviseerd wordt je huisdier te chippen. Waarom dan eigenlijk als hier toch niet naar omgekeken wordt? Ik ben van mening als de dierenartsen verplicht worden er meer dieren bij hun rechtmatige eigenaren terug komen!!!!!                                                                                                      ❤️

Door te tekenen geef ik Ramona Zeitzen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.