dienstplicht

Joke hulzink

15- 05- 2021

Vraag: over dienstplicht

Geachte lezer Ik schrijf u omdat ik al maanden met gedachtes loopt over onze jeugd waar ik me zorgen over maakt.

Zou graag ook een petitie er voor willen opstarten, zou graag weer zien dat de jongens weer dienstplicht krijgen. Zal u uitleggen waarom?? De jonge jongens zitten hele dagen achter hun pc en spelen een spelletje en zijn gefixeerd alleen door het spel. Zo ook hoe ze de mensen in elkaar slaan echt zo als ze in een spel vechten ook de bloederige spellen die ze spelen vind ik heel erg. Het mishandelen gewoon omdat ze niets te doen hebben, en het leren van de bloederige spelen De jeugd mist discipline en ritme en ben zeer zeker van mening dat ze in dienst weer wat leren en we weer echte kerels krijgen die respect leren daar de ouders daar geen tijd meer voor hebben.   Zo ook alle jongeren die in dienst moeten met een dubbele paspoort moeten in dienst en weigeren ze  een paspoort inleveren willen ze niet in Nederland in dienst dan maar in eigen land . En niet meer terug naar luilekkerland want dat zijn we uiteindelijk wel, let wel ik ben niet tegen buitelanders maar wel hoe de jeugd zich gedraagt. Daarom mijn dringende vraag laat de jeugd weer in diens en maakt het Nederlandse leger weer actief En zorg er voor dat er minder criminaliteit op de wereld komt want u bent het toch wel met me eens sinds de afschaffing van  dienstplicht is de jeugd  heel erg achteruit gegaan en zitten ze alleen nog maar thuis. Dus help me om dit hoorbaar te maken voor iedereen en iedereen weer terug in dienst waardoor er meer werk gelegenheid komt. De jongens weer jongens worden Inplaats van moordenaars en mishandelaars omdat ze zich vervelen. In afwachting van uw antwoord  verblijf ik Vriendelijke groet joke hulzink vink

Door te ondertekenen, machtig ik joke hulzink om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.