Dick Turk terug bij Vluchtelingenwerk

Beste lezer,

Wij hebben gehoord dat Dick Turk zich niet meer mag inzetten voor Vluchtelingenwerk Oost-Nederland. Dick Turk heeft zich gedurende tientallen jaren ingezet voor de vluchtelingen in Enschede op zeer betrokken en deskundige wijze. Hiermee heeft hij vele duizenden vluchtelingen geholpen. Wij zijn hem hier dankbaar voor.

De gemeente Enschede heeft zijn verdiensten voor de vluchtelingen gemeenschap erkend door hem de Enschede-Speld toe te kennen. De Bisschop van de Syrisch-Orthodoxe kerk heeft zich ook met lof uitgelaten over Dick’s werkzaamheden.
Wij verzoeken daarom Vluchtelingenwerk Oost Nederland te besluiten om de samenwerking met Dick Turk te hervatten.

Wij willen Dick weer terug!

،عزيزي القارئ

تلقينا خبر إقالة السيد ديك تُرك من عملهِ لدى منظمة مساعدة اللاجئين في شرق هولندا. لقد عملَ ديك تُرك لعقودٍ من الزمن في خدمة اللاجئين في مدينة أنشخده بأسلوبٍ معنّي وخبير للغاية. وبهذه الطريقة ساعدَ آلاف من اللاجئين. ونحن ممتنون له بهذا الشيئ

لقد قدّرت بلدية مدينة أنشخده عمله مع اللاجئين بمنحه وسام أنشخده. كما أشاد أسقف الكنيسة الأرثوذكسية السريانية (السورية) بعمل السيد ديك. لِذلك نطلب من منظمة مساعدة اللاجئين في شرق هولندا أن تُقرر استئناف التعاون مع السيد ديك

!نطالب بإعادة السيد ديك الى عملهِ مجدداً

Door te tekenen geef ik Simon Kurtas toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.