De natuur behouden, beton verwerpen: help onze wijk zonder overontwikkeling

IMG_41062.jpeg

In ons streven om woningontwikkelaars te weerstaan, verdedigen wij een visie die prioriteit geeft aan het delicate evenwicht tussen natuur en verstedelijking. Overmatige woningbouw bedreigt de essentie van onze gemeenschap, waardoor de groene ruimte afneemt, cultureel erfgoed wordt uitgehold en de druk op het milieu wordt verergerd. Ons collectieve standpunt tegen ongecontroleerde stadsuitbreiding is een engagement om duurzame groei te bevorderen, het unieke karakter van onze buurt te behouden en een harmonieus samenleven tussen vooruitgang en het milieu te garanderen. Samen pleiten wij voor een toekomst waarin een doordachte ontwikkeling de levenskwaliteit van alle bewoners verrijkt in plaats van vermindert. Help ons om te voorkomen dat dit gebeurt door deze petitie te ondertekenen, help ons onze wijk te weerhouden van overlast, drukte en onrust. Help ons om onze wijk rustig te houden en te genieten van de kalmte, warmte en licht. Help ons door aan het woord te komen zodat onze schepen, burgemeester en raad van bestuur dit in achting kunnen nemen. We hebben een stem, laten we deze samen gebruiken voor een goed doel, zodoende we onze senioren, jongeren en kinderen een leuke wijk kunnen bieden dat veilig aanvoelt. Teken en deel a.u.b. we zijn jullie enorm dankbaar ☺️

Bewoners van Opwijk !

Door te ondertekenen, machtig ik Charmant Opwijk om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.