De markt op de markt

Hoi allemaal,

Jaren geleden was er in Maassluis op de markt, de markt.

Jaren geleden heeft het gemeentebestuur besloten om de markt van de markt te halen. (Al dan niet tijdelijk) Er werd destijds gekozen voor het parkeerterrein naast de Nieuwstraat. De Maassluisse bevolking was hierover zeer ontevreden, en de aanloop werd dan ook steeds minder. Toen werd er jaren later door het gemeentebestuur besloten om de markt weer te verplaatsen. Nu naar het Marelplein parkeerterrein. Ook hier weer, kost dat parkeergelegenheid. Steeds meer ontevreden inwoners van Maassluis, maar ook daarbuiten, mopperen op de gemeente Maassluis.

Iedereen praat erover maar niemand doet wat, is wat ik vaak heb gehoord.

Daarom heb ik besloten om deze petitie te starten, om vervolgens met de uitslag naar de gemeente Maassluis te gaan, of, indien gewenst, aan de partij te overhandigen waarop ik mijn stem ga uitbrengen.

Teken daarom deze petitie, zodat ik in januari, februari, of maart, de uitslag kan gaan overhandigen.

Want zeg nou eerlijk, wat is een markt zonder markt?!

Door te ondertekenen, machtig ik Ed Bos om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.