De klassen buiten de examenklassen verdienen ook een eerlijke kans!!

in verband met het corona virus (COVID-19) heeft het kabinet besloten de centrale examens niet door te laten gaan. Hierdoor zijn heel veel leerlingen geslaagd op hun schoolexamen cijfers. Nu is mijn punt het volgende. Zoals het er nu naar uitziet zullen wij (de leerlingen voor wie ik spreek) op 6 april nog niet terugkeren op school. De situatie wordt alsmaar erger en er is daarom geen reden om de scholen weer te openen. Hierdoor zou het zomaar kunnen zijn dat het tot de meivakantie wordt uitgesteld, of zelfs nog langer. Door deze situatie is het niet mogelijk voor mensen met onvoldoendes deze op te halen. Dit valt onder overmacht. Dit ligt niet in onze handen. Als het zo blijft hebben we niet eens de kans gekregen om deze überhaubt op te halen om over te gaan. Wij willen duidelijkheid en kansen net zoals anderen die ook krijgen. Daarom vraag ik iedereen om deze petitie te tekenen en deze zoveel mogelijk te delen om dit in kaart te brengen, want als je de kans niet krijgt om het recht te zetten, kun je het ook niet recht zetten!

Door te ondertekenen, machtig ik Jozef Bakker om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.