De klassen buiten de examenklassen verdienen ook een eerlijke kans!!

in verband met het corona virus (COVID-19) heeft het kabinet besloten de centrale examens niet door te laten gaan. Hierdoor zijn heel veel leerlingen geslaagd op hun schoolexamen cijfers. Nu is mijn punt het volgende. Zoals het er nu naar uitziet zullen wij (de leerlingen voor wie ik spreek) op 6 april nog niet terugkeren op school. De situatie wordt alsmaar erger en er is daarom geen reden om de scholen weer te openen. Hierdoor zou het zomaar kunnen zijn dat het tot de meivakantie wordt uitgesteld, of zelfs nog langer. Door deze situatie is het niet mogelijk voor mensen met onvoldoendes deze op te halen. Dit valt onder overmacht. Dit ligt niet in onze handen. Als het zo blijft hebben we niet eens de kans gekregen om deze überhaubt op te halen om over te gaan. Wij willen duidelijkheid en kansen net zoals anderen die ook krijgen. Daarom vraag ik iedereen om deze petitie te tekenen en deze zoveel mogelijk te delen om dit in kaart te brengen, want als je de kans niet krijgt om het recht te zetten, kun je het ook niet recht zetten!

Door te tekenen geef ik Jozef Bakker toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.