Charlotte Looman moet blijven!

Het contract van Charlotte Looman wordt niet verlengd ivm de economische omstandigheden. Ik begrijp niet hoe ze hierbij volledig voorbij kunnen gaan aan haar vele kwaliteiten. In de 12,5 jaar die ik inmiddels bij het entertainmentteam werkzaam ben ben ik nooit eerder een collega tegen gekomen met haar kwaliteiten die zich zo enorm voor het bedrijf heeft ingezet. Ze is zeer flexibel, heeft zich altijd vol ingezet. Heeft altijd voor 3 gewerkt. Ze heeft de afgelopen jaren gezorgd voor continuiteit en stabiliteit binnen het team. En dan heb ik het nog niet eens gehad over haar kwaliteiten op het podium en haar excellente manier van gasten benaderen. Bovendien is ze ook nog eens multifuncioneel en op alle plekken binnen een rooster inzetbaar. Charlotte is een absolute topper en niet vervangbaar!! Dit mogen we niet zomaar laten gebeuren. Het zou een enorm verlies zijn voor het team maar ook voor de hele organisatie. Teken en deel deze petitie aub...Samen kunnen we misschien nog iets betekenen!!