Capriolen voor 1ste 2de 3de!?

We willen naar huis mogen gaan wanneer het/de laatste lesu(u)r(en) van een schooldag de leerkracht van het betreffende vak niet aanwezig kan zijn. Verder willen we dat we thuis mogen blijven wanneer het/de eerste lesu(u)r(en) van een schooldag de leerkracht van het betreffende vak niet aanwezig kan zijn. Zo kunnen we die tijd thuis nuttig besteden i.p.v. in de studie gestoord te worden door storende zaken zoals: pratende mensen, kou te vatten in de studie (wegens corona), etc. Vervolgens zijn wij verantwoordelijk genoeg om ons alleen van school of naar huis te verplaatsen. Andere scholen tonen aan dat dit project mogelijk is.

Onderteken deze petitie zodat we dit project kunnen realiseren.

Alvast bedankt.

Door te ondertekenen, machtig ik Anonieme actiegroep om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.