Buurt-Cultureel centrum wijk Walburg

Wij willen handtekeningen ophalen voor een Buurt-cultureel centrum in de Wijk Walburg. Alles onder een dak. Creativiteit zoals dans, toneel, zang, rap, muziek, enz. Maar ook schilderen, beeldhouwen, naaien, breien, enz. Een plek voor heel Zwijndrecht waar we weer muziekles kunnen volgen, hard mogen zingen, waar je als jongere mag chillen, gamen en een gesprek kan hebben. Een buurtcentrum om elkaar te ontmoeten of een van de leuke cursussen te volgen. Dit brengt de mensen bij elkaar. Eerst een mooie plek, dan de invulling. Onze wijk is de grootste wijk van Zwijndrecht en de enige wijk zonder buurthuis o.d. in de wijk Walburg wonen de meeste ouderen en ook jongeren. Dus er ontbreekt hier iets heel essentieels. Laten wij elkaar weer gaan ontmoeten, laten wij het samen doen, zonder struikelblokken in eigen woonomgeving.
Daarom teken voor dit mooie centrum. Hoe meer handtekeningen hoe sterker wij staan.
Dus doe mee!

Door te ondertekenen, machtig ik Wijkplatform Walburg om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.