Buitenbanen op westvliet

Hallo iedereen,

Bij deze schrijf ik een petitie voor een plan om outdoor tennisbanen te realiseren vanaf komend seizoen bij Westvliet Fitness & Racketclub, gevestigd aan de Westvlietweg 55, te Den Haag. Naast dat het sportcentrum beschikt over goede faciliteiten voor veel verschillende sporten en doelgroepen, zijn outdoor tennisbanen een grote toevoeging voor Westvliet.

Achtergrond
Mijn naam is Kevin Boelhouwer, 23 jaar en woonachtig in Voorburg. Tennisser van beroep en momenteel nummer 16 van Nederland. Gestart vanaf mijn 7e levensjaar en serieuze intenties ontwikkeld vanaf mijn 13e. Altijd de ambitie gehad om alles uit mijn tenniscarriere te halen en te streven naar het hoogst haalbaren. Bijna 2 jaar gereisd over de wereld om ook internationale punten te halen. Nu vooral actief in Nederland en voor competities nog Duitsland en Frankrijk.

Doel
Graag wil ik in mijn omgeving een plek creeren waarbij ik al mijn benodigde faciliteiten bij de hand heb en dus niet continu moet reizen om mijn tennis, fitness en ontspanning te kunnen combineren. Aangezien Westvliet centraal gelegen ligt en bijna alle faciliteiten biedt die een topsporter nodig heeft, zou de toevoeging van outdoor tennisbanen voor het zomerseizoen een absolute must moeten zijn binnen deze organisatie.

Realistisch
We moeten zoveel mogelijk deelnemers zien te krijgen zodatg we duidelijk kunnen maken aan de directie van westvlet dat er vraag en behoefte is naar buiten tennisbanen bij Westvliet. Naar schatting verwacht ik dat we ongeveer 1000 handtekeningen moeten verzamelen, willen we een serieuze kans maken.