Wij willen meer internationale nachtverbindingen!

RJ_petitie.pngIn het verleden reden er nachttreinen tussen Amsterdam en meerdere internationale bestemmingen (Kopenhagen, Warschau, Praag, München, Wenen, Zürich, Milaan). Volgens het KIM-rapport ‘Slapend onderweg: het potentieel van de internationale nachttrein van en naar Nederland’ hebben deze verbindingen samen met een verbinding naar Turijn potentie. Deze verbindingen vinden wij een groen en duurzaam alternatief voor vliegreizen in Europa.

In het belang van de reiziger van en naar Amsterdam die graag comfortabel en duurzaam reist, zouden wij graag willen zien dat meer van deze nachtelijke verbindingen weer in ere hersteld worden. Steun ons en teken de petitie!

Door te tekenen geef ik Rover Jong toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.