Breng Cappuccino Intenso terug in het assortiment

nescaf_dolce_gusto_cappuccino_intenso1.png

Oktober 2021 trof mij het hartverscheurende bericht dat Dolce Gusto de befaamde Cappuccino Intenso uit het assortiment heeft gehaald. Dit is natuurlijk een vreselijke ontwikkeling waartegen we ons als maatschappij moeten en zullen verzetten!

Dolce gusto heeft inmiddels een verklaring afgelegd, waarin wordt gesteld dat de Cappuccino Intenso uit het assortiment is gehaald vanwege het feit dat er minder vraag naar is, dan naar andere varianten. Gezien het feit dat de Cappuccino Intenso alleen via de website van Dolce Gusto vekrijgbaar is, lijkt me deze 'verminderde' vraag te verklaren door het feit dat de koffie ook 'verminderd' werd aangeboden.  Hierdoor kan de vraag van deze koffie niet vergeleken worden met koffie die op meerdere plekken wordt aangeboden, zoals bij supermarktenen en drogisterijen.  Hierdoor is het argument niet voldoende onderbouwd en zal er meer onderzoek moeten worden gedaan indien dit de reden is dat Dolce Gusto deze koffie niet meer verkoopt.

Dit kan alleen wanneer de Cappuccino Intenso weer terug verschijnt op de markt en op meerdere plekken wordt aangeboden.

BOVENDIEN

Vergeleken met de Cappuccino Intenso smaakt de gewone Cappuccino naar slootwater!

Stop met het drinken van slootwater en teken deze petitie.

Door te ondertekenen, machtig ik Nikkie Noijen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.