Blauw vinkje Hulya

Hulya is naar mijn mening de beste tiktokker. Maar niet alleen ik maar ook vele anderen zullen het hier mee eens zijn. Er is echter 1 probleem zij heeft geen blauw vinkje op tiktok. Nu hoor ik jullie denken hoe is dit nou mogelijk? Nou dat vroeg ik me dus ook af, en daarom ben ik deze petitie gespaard. Dus laten we er met z'n alle voor zorgen dat Hulya dat wel terechte vinkje krijgt waar ze recht op heeft, en teken vandaag nog deze petitie. Alvast bedankt.

Door te ondertekenen, machtig ik Marciano Verkaaik om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )