Bisschoppen van Nederland: wij willen een H. Mis!

23 maart maakte het kabinet bekend dat voor religieuze vieringen een uitzondering geldt op het samenkomstverbod. Met een maximum van dertig gelovigen mogen die nog plaatsvinden, mits ze de voorgeschreven 1,5 meter afstand van elkaar bewaren en geen handen schudden. Echter hebben de bisschoppen van Nederland besloten om toch geen publieke vieringen van de H. Mis te houden tot Pinksteren.

Teken deze petitie zodat we de bisschoppen kunnen vragen om deze beslissing te heroverwegen! Meerdere missen in een klein gezelschap en voldoende afstand houden zodat iedereen veilig is.

Psalm 41:9

Bronnen:

Door te ondertekenen geef ik Britt Nollé toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.