Bezwaar tegen waterpark in de zandzuigerij (Gasselte)

De mooie zomer dagen zijn voorbij als hier een waterpark gaat komen. Geen rustige plek meer waar je heerlijk kon liggen en zo en dan afentoe het mooie ijskoude water in te kunnen springen. Het mooie soort van Kreta gevoel met helderblauw en zeer schoon water... Geen krijsende, jankende kinderen die overal gaan plassen waardoor dit water op Den duur net zo smerig gaat worden als het Hemelriek zelf.

Ze wachten op de vergunning om hier een waterpark te kunnen bouwen. Een waterpark om geld aan te verdienen, ja, als we hier willen zwemmen, moet er entree betaald worden. Laten we dit gebeuren? Als het aan mij ligt niet.

Laat dit stukje natuur voor wat het is!  Geen waterpark, geen krijsende kinderen oid, gewoon een prachtige blauwe "meer" oftewel "Het blauwe meer" waar je op een zeer warme zomerdag van minimaal 28 graden lekker kon relaxen en afkoelen!

Lees hieronder wat ze willen;

Laten we met zijn allen deze petitie tekenen om te voorkomen dat hier een waterpark komt!! Alle handtekeningen die we hiervoor krijgen om er een stop op te zetten, wordt gestuurd naar de gemeente om te voorkomen dat er een vergunning wordt uitgegeven. DSC_0094.JPG