beschermen onze samenleven in Londerzeel

Londerzeel laten we samenleven beschermen!

Londerzeel, gemeente, stad, gezellige dorp waar iedereen respectvol tegen elkaar is. Helaas is samenleven niet naar ieders wens en organiseren sommigen zich om onenigheid te creëren door zich op gemeenschappen te richten.

Modus operandi: propaganda, manipulatie, nepnieuws, intimidatie, discriminatie.
De rode lijn werd deze vrijdag 11 september bij de uitgang van de scholen overschreden, onze kinderen werden op het station meegenomen in een uitkijkpost door een bende alcoholische volwassenen die de openbare orde kwamen verstoren onder de passieve en soms vriendelijke blik van de wetshandhaving.
De politie heeft een ernstige fout begaan die een gevoel van straffeloosheid achterlaat bij deze volwassenen die verschillende misdrijven hebben gepleegd: georganiseerde bendehereniging + verstoring van de openbare orde, aanrandingen, hatelijke beledigingen van raciale aard,….

Aan de andere kant was de politie proactief tegenover de schoolkinderen die geboeid waren en gebracht werden naar het politiebureau illico presto met de rugzak! (dit gebeurt altijd uit het zicht bij het naderen van de straatjes) Dat de politie ons uitlegt waarom ze verschillend te werk gaan en dat er geen leugens meer zijn over de excessieve criminaliteit in deze geliefde gemeente.

Het gemeentebestuur zou maatregelen moeten nemen om ervoor te zorgen dat deze incidenten snel eindigen voordat er zich een tragedie voordoet, ze zouden ook moeten luisteren naar de inwoners van de verschillende gemeenschappen in plaats van te vertrouwen op nepnieuws georkestreerd door degenen die het samenleven niet willen.

We vragen om gehoord te worden!

Laten we samen deze petitie ondertekenen!

Let op: zodra u de petitie heeft ondertekend, dient u de bevestiging in uw mailbox te valideren!!!

Door te ondertekenen, machtig ik FIRDAWS VZW om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.