Behoud Welkom

Beste (ex-)leerlingen/vrienden van Dancemasters Welkom,

Zoals bekend zijn Peter en Rachell genoodzaakt het huurcontract van de dansschool op te zeggen.

Naar onze mening is dit besluit noodzakelijk geworden vanwege de onbegrijpelijke beslissingen van de Gemeente Lisse in zake Floralis, resulterende in het feit dat dansschool aldaar tegen maatschappelijk tarief een ruimte kan huren, maar de gemeente aan Dancemasters Welkom wel het volle pond vraagt. De wethouder veegt zijn eigen straatje schoon, door te zeggen dat 'een persoonlijke afweging' tot de sluiting leidt.

Kwaliteit verloochent zich echter niet en met deze petitie willen wij zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen om aan de Gemeente Lisse duidelijk te maken dat Dansschool Welkom niet verloren mag gaan voor Lisse.

Behoud Welkom!!!

Yvette / Joost / Tim / Jeroen

Door te ondertekenen geef ik Yvette/Joost/Tim/Jeroen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.