Petities.com

Behoud winkels en ONS dorpscafé De Eersteling Winkelcentrum Pax

Door de plannen van Hoorde Vastgoed met Winkelcentrum Pax is er in de toekomst alleen nog ruimte voor de Vomar. De andere winkels en ONS Dorpscafé De Eersteling zullen verdwijnen.

Hier zijn wij het NIET mee eens. In een wijk is juist een diversiteit aan winkels belangrijk. En De Eersteling is een begrip en mag ook niet verdwijnen!