Behoud Humber als docent aan de UvA!

Beste studenten (of misschien wel docenten),

Humber van Straalen was de afgelopen jaren een fantastische docent Filosofie aan de Faculteit FGW. Vanwege perikelen met flex-contracten en ingewikkelde constructies met werkvoorwaarden, medemogelijk gemaakt door onze lieve overheid, kan zijn contract als docent niet worden verlengd. Dit raakt ons allen diep, aangezien voor veel mensen Humber een van de beste en meest vriendelijke docenten is die op de Oudemanhuispoort rondliep (en nog even loopt).

Daarom is deze petitie opgestart om het draagvlak vanuit de studenten te weergeven voor het behoud van zijn baan. Dus: wil je graag Humber houden als docent, teken dan deze petitie als een deugdelijke adolecent!

Door te ondertekenen geef ik Frans Aris toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.