Behoud fulltime directeur Prinses Marijke School

Beste bestuur (DHS) & directie Prinses Marijke,

Wij als ouders van onze kinderen op de Prinses Marijke vragen om een fulltime bezetting van een bevoegde directeur op de Prinses Marijke. Ons is medegedeeld dat de huidige directrice gedeeltelijk op een andere school werkzaam zal zijn. Het gaat immers 'goed' op de Prinses Marijke. Goed is een relatief begrip, velen van ons delen dit niet. En waarom niet beter? Waarom kunnen we niet excelleren. Wij vragen een stabiele factor als directeur op een al erg kwetsbare basisschool midden in de Schilderswijk. Middels dit tegengeluid hopen we op begrip en speelruimte voor beslissingen die reeds gemaakt zijn.

Vriendelijke groet,

(Bezorgde) ouders van Prinses Marijke

Door te ondertekenen, machtig ik Ouders PM om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )