Behoud de Kat bij onze receptie van het COA!

Petitie: Behoud de Kat bij onze receptie van het COA!

Wij, de ondergetekenden, willen graag onze steun uitspreken voor het behoud van de kat die bij onze receptie van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) verblijft. Deze kat is niet alleen een bron van vreugde en gezelschap voor medewerkers en bezoekers, maar draagt ook bij aan een positieve sfeer en het welzijn van eenieder die het COA bezoekt.

Daarom verzoeken wij het COA om:

1. De kat te behouden als een permanent onderdeel van de receptieomgeving, waar hij of zij kan blijven zorgen voor troost en vreugde.
2. Te zorgen voor de nodige zorg en voorzieningen voor de kat, inclusief voeding, medische zorg en een veilige leefomgeving.
3. Te erkennen en te waarderen hoe de aanwezigheid van de kat bijdraagt aan een gastvrije en vriendelijke sfeer binnen het COA.
4. Eventuele zorgen of klachten over de kat serieus te nemen en indien nodig passende maatregelen te treffen, in overleg met medewerkers en bezoekers.

Door onze handtekeningen te verzamelen, laten we zien dat we de waarde erkennen van de kat bij onze receptie van het COA en dat we willen dat deze geliefde metgezel blijft. Laten we samen een stem zijn voor het behoud van de kat en de positieve impact die hij of zij heeft op onze gemeenschap.

Door te ondertekenen, machtig ik COA personeel om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.