Behoud BorneoZwemSteiger Amsterdam

Mededeling: Woensdag 14 augustus gaat de petitie offline, en wordt daarna aangeboden aan Stadsdeel Oost.

De borneozwemsteiger is voor veel bewoners van het Oostelijk Havengebied en andere buurten in Amsterdam een geliefde plek voor ontspannen zwemplezier. Enkele buurtbewoners ervaren overlast en hebben onlangs een rechtzaak aangespannen voor een officieel zwemverbod of zelfs het verwijderen van de steiger. Zie Parool   en AT5

Screenshot_2019-07-19_sign_no_loud_talk_at_DuckDuckGo1.png

Geef de Steiger een Stem!

Dat kan door onderschrijven van deze petitie:

Gemeente Amsterdam: Behoud de zwemsteiger op Borneo-eiland en het publieke karakter ervan. Monteer enkele kleine! (verbods)bordjes met anti-roep en anti-muziek pictogrammen op de kadepalen aan de waterzijde. Zo kunnen gebruikers elkaar beter aan de afspraken houden. Handhaaf op warme dagen wat meer op overlast, leeg op tropische dagen de vuilnisbakken op tijd en laat het zwemplezier floreren!

PS: E-mailadressen worden niet gepubliceerd, maar zijn noodzakelijk voor het tegengaan van spam. Je ontvangt een verificatiemail. (Kan soms in spambox ed terechtkomen.) Pas na verificatie telt je stem mee.

Screenshot_2019-07-19_sign_no_loud_music_at_DuckDuckGo.png

Door te tekenen geef ik Wim de Wit toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.