Bakes crackers

Geachte medewerker,

Middels deze brief zou ik tegelijk mijn teleurstelling alsmede een vriendelijk verzoek kenbaar willen maken.

Evenals vele anderen heb ik mij een lowcarb levensstijl aangenomen. Ondanks dat deze levensstijl voor velen een uitkomst is, kleeft er als nadeel aan dat het bewerkelijker is dan de maatschappelijk dominante suikerrijke levensstijl. Er zijn zeer weinig producten voorradig die passen binnen onze stijl, het valt zo gek niet te bedenken of het is overladen met koolhydraten. Een lowcarb levensstijl is daardoor redelijk intensief; elk tussendoortje tot maaltijd komt een bereiding aan te pas en de nodige creativiteit om af te kunnen wisselen. Producten van Atkins zijn misleidend, bevatten evenzo andere zoetstoffen waar menigeen vervelende bijwerkingen van krijgen en niet in de laatste plaats duur.

Een zeer welkome en zeer aansluitende aanvulling was de door uw bedrijf geproduceerde volkoren knäckebröd met sesam. Dit product wordt binnen verschillende lowcarb stijlen aanbeden door het gemak, de goede smaak, variatiemogelijkheden en niet in de laatste plaats eindelijk een product met een fijne prijs.

U kunt zich voorstellen hoe teleurgesteld wij zijn dat de receptuur van deze welbefaamde crackers is gewijzigd en de hoeveelheid koolhydraten is verdubbeld. Niet enkel om de toename van de koolhydraten is dit product nu ongeschikt, maar ook door de toevoeging van tarwe maakt dat deze crackers ongeschikt blijken binnen onze levensstijl.

Wij hopen daarom ten zeerste dat er een mogelijkheid zou zijn dat de crackers weer volgens vorig receptuur geproduceerd zouden kunnen worden. Ook als de wijziging van een extra proces kosten met zich mee zou brengen wat doorberekend wordt in het product (als in een toename van enkele procenten), zijn wij bereid uw product weer gretig af te nemen.

Wij hopen uw aandacht te vestigen met deze vraagstelling en zien graag een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,