Babywinkels behoren tot essentiële winkels!

Zwangere moeders hebben meubels/kleding nodig voor hun baby op komst. Hiervoor moet er heel wat geregeld worden in de winkels, denk aan o.a. kinderkamer wat je wilt bekijken, kinderwagens die je vooraf wilt testen et cetera.

Door de lockdown kunnen wij nergens terecht en zitten wij online te bestellen wat ook vaak fout gaat. Veel moet geretourneerd worden, het verkeerde product wordt bezorgd, het duurt te lang voordat het bezorgd wordt of het wordt helemaal niet bezorgd. Dit zorgt voor veel stress tijdens de zwangerschap.

Bekend is dat stress tijdens de zwangerschap niet goed is! Babywinkels zoals de Prenatal, Van Asten et cetera zouden in deze moeilijke periode gewoon open moeten zijn voor onze zwangere moeders, al is het op afspraak! Met de maatregelen (1,5 m afstand, mondkapje) moet dit prima kunnen! Babywinkels moeten op de essentiële winkellijst toegevoegd worden.

Teken de petitie als jij het hiermee eens bent!

Door te ondertekenen geef ik Yassie toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.