Asiel in Papendrecht

Dierenambulance Papendrecht is nu al geruime tijd samen met de gemeente Papendrecht aan het proberen om een geschikte plek te vinden om een kattenasiel en tijdelijke hondenopvang te vinden binnen de gemeente. De gemeente zelf heeft in hun eigen bestand geen geschikte mogelijkheid hiervoor kunnen vinden. Wij vragen nu aan de mensen in Papendrecht of zij een particuliere locatie weten die na het aanpassen aan alle eisen van het honden en kattenbesluit, zou kunnen voldoen. Als wij dit asiel niet binnen onze gemeente kunnen realiseren heeft dit vergaande consequenties voor de katten en hondenbezitters in Papendrecht. Zolang alles goed gaat met uw dier, het niet weg loopt en/of niet onder een auto komt is er niets aan de hand. Maar de realiteit is helaas anders. Als wij dit met zijn allen niet kunnen realiseren binnen Papendrecht, betekend dat, in geval van een ongeluk met uw dier of het weglopen daarvan u voor veel hogere kosten komt te staan en verder moet reizen om uw dier te identificeren, of op te halen.
Help ons met zoeken.

Alvast bedankt voor uw steun!https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/1390548_538142069596074_602729014_n.jpg