Petitie tegen de play offs!

Al enkele jaren zijn veel “actieve” voetbalsupporters gekant tegen de Play Off’s in de JPL.. We willen zoveel mogelijk supporters van alle profclubs verzamelen die tegen het huidige systeem zijn en terug willen naar een spannende en vooral “normale” competitie, met bovendien een bekerfinale als afsluiter van het seizoen.

Daarom deze petitie!

Anti play offs!

Depuis plusieurs années, de nombreux supporters de football «actifs» sont opposés aux Play Offs du JPL. Nous souhaitons rassembler autant de supporters que possible de tous les clubs professionnels opposés au système actuel et souhaitons revenir à une compétition passionnante et surtout «normale», avec un finale de coupe à la fin de la saison.

C'est pourquoi cette pétition!

Anti play offs!

Door te ondertekenen, machtig ik Thorben en Eusebio om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.