Alternatief jeugd Hoeselt

De jeugd in Hoeselt, word krom en marginaal bekeken, Terwijl niet iedereen zo is, worden zelfs de goede ertussen over de zelfde lei gestreken, wij als betere en innovatie mensen van de jeugd willen voor ons standpunt opkomen, Wij kunnen nergens terecht voor bij elkaar te zijn, dus vestigen wij ons aan de dichtsbijzijnde Publieke sporthal, ook wel gekend als

" cultureel Centrum Ter Kommen" de enigste plek waar wij als jeugd kunnen samenkomen, Maar wij zorgen duidelijk voor overlast vermits de wet op rust en kalmte. Er worden regels overtreden, En dergelijke .. we zijn de mensen tot last, maar wij kunnen met onze groep nergens terecht .. daarom vragen wij voor een initiatief, een vestiging voor jongeren, met deels onderdak/isolatie, Dat wij een vaste plek hebben. En de Rust aan de sporthal mag wederkeren.
Daarom vragen wij uw handtekening!

met vriendelijke groet!

''de jeugd van Hoeselt"

Door te tekenen geef ik Elie Hardy toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.