Alfons Groenendijk trainer van het jaar!

Alfons Groenendijk is niet genomineerd voor Trainer van het Jaar van de Eredivisie, de zogenaamde Rinus Michels Award. Belachelijk, want het is een geweldige prestatie dat hij met ADO Den Haag zevende is geworden. Voorburgs Dagblad en Dagblad070 steunen het initiatief om een online petitie te starten waarvan we de uitslag uiteraard bekend zullen maken en uiteraard naar de organisatie van Trainer van het Jaar zullen sturen. We hopen op zo veel mogelijk handtekeningen om zo te laten zien dat Alfons Groenendijk de Trainer van het Jaar is.

20180506_212909.png

Foto: Initiatiefnemers Anouk en Bart Bakker.

www.dagblad070.nl en www.voorburgsdagblad.nl steunen dit initiatief.

Anouk Bakker en Bart Bakker    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Anouk Bakker en Bart Bakker toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.