Afgesloten hondenpark winterswijk

Geachte burgemeester en gemeenteraadsleden,

Graag zouden wij in Winterswijk een afgesloten hondenpark(en) realiseren. Er zijn al jaren initiatieven en ideeën bij u aangedragen helaas tot nu toe zonder resultaat.  Ik ken Winterswijk als een prachtig dorp dat de laatste jaren heel erg op de goede weg is qua inrichting en infrastructuur. Zoals veel vakantiegangers zeggen , het gemoedelijke van een  dorp met stadse faciliteiten. Helaas ontbreekt het aan faciliteiten voor honden. Onder vele hondeneigenaren is dit het gesprek, dat er in zo'n landelijk gebied geen mogelijkheid word gezien voor een hondenpark. Losloop gebieden zijn er letterlijk maar 2 waarvan er 1 in de zomer 4 maanden niet beschikbaar is en nergens een afgesloten gebied waar de honden even heerlijk veilig kunnen spelen en rennen. In een gemeente van bijna 30.000 inwoners een gemiste kans. Hopenlijk zullen deze handtekeningen u doen inzien dat er een ontzettend groot draagvlak is voor een hondenpark.

M.v.g

Hondenbezitters Winterswijk .

Annemieke van den Oosterkamp    Neem contact op met de schrijver van de petitie