Red onze Janus hartje Noordwijk 🙏🏼

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Janus en Vuurtorenplein aandacht brengen

2024-02-06 15:46:32

Beste petitieondertekenaar,

Inmiddels wisten jullie de plannen al van ontwikkelaar van Erk, college Noordwijk en de gemeente dat ze totaal geen besef hebben waar ze zich mee bezig houden. Het gaat hier om Erfgoed, Cultureel Monument en Waterfontein Janus en Vuurtorenplein. Janus staat jaren lang op Vuurtorenplein, iconisch en zeer zeldzaam, Het dorps gezicht van Noordwijk. Iedereen geniet van beide prachtwerken en liggen diep in het hart.

Ik heb zelf vooral een plan bedacht om met zoveel mogelijk mensen beide Janus en Vuurtorenplein onder de aandacht te brengen (foto onderaan uit 2015) om er voor te zorgen met alle man en kracht wat we hebben dat het weer zoals vanouds druk bezocht word (wel met droog weer moet ook niet hard waaien). Ideeën zijn altijd welkom en kunnen ook met ons gedeeld worden op onze facebook pagina die ik heb aangemaakt ( https://www.facebook.com/profile.php?id=61554015556037 )

1 Ding is zeker, Bruisend Noordwijk had door middel van een Poll gepeild hoe de Noordwijkers tegenover herinrichting zouden staan. De uitslag is bekend en wat ons betreft niet verrassend: maar liefst 86% heeft gestemd voor behoud van Janus in Noordwijk aan Zee. Een mooie uitslag en een goed fundament om ons, ook in de toekomst, fel te verzetten tegen uitplaatsing!

graag vraag ik jullie ook om mijn petitie verder te delen met al je vrienden/familie zodat we meer handtekeningen kunnen verzamelen voor Janus en Vuurtorenplein.

IMG_27921.JPG

Gerrit Springer

Delen voor meer handtekeningen 🌞🙏🏼

2023-12-10 15:57:17

Hallo petitie tekenaar!

70 handtekeningen 🌞😇 zo bijzonder mooi om te zien dat er veel mensen zijn die onze Janus (Cultureel Monument Waterfontein Beschermd dorps gezicht) willen redden en zorgen mee leveren, Hoe meer zorgen hoe beter voor Janus en vuurtorenplein 🌞

Het gaat hier om Cultureel Erfgoed en dient te blijven op zijn plaats en beiden onderhoud nodig hebben!

Janus betekent enorm veel voor velen mensen, ze zien hem niet alleen als een Cultureel Monument maar vooral als een vriend. Hierbij vraag ik om jullie hulp om deze petitie zoveel mogelijk te delen zodat we meer handtekeningen kunnen verzamelen. 🌞🙏🏼

Gerrit Springer

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.