2/3 oktober vieren zoals het hoort!

oktober.jpg

Leienaren,

Tot mijn grote verbazing zag ik het bericht verschijnen op unityfm over het Leids ontzet dit jaar! Leids ontzet al eeuwenlang een traditie onder het leidse volk! Twee dagen wordt leiden omgetoverd tot een feestvierende stad! De taptoe, de kermis, de optocht, live muziek, haring happen en zo kan ik nog wel doorgaan! We zien het allemaal weer voor ons!

Gemeente leiden wil dat veranderen; varende boten met muziek, meer spreiding door de stad heen? dit jaar zal een proef zijn & als het bevalt wil de gemeente dit voorzetten! Dit kan en mag niet gebeuren, deze traditie moet in stand worden gehouden!

Laten we het respectvol houden.

Teken jij de petitie!
Diego

Door te ondertekenen, machtig ik Diego om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.