1 maand geen huur

taart1.pngBanken helpen terecht huis-eigenaren met regelingen voor hypotheken, onder druk van de financiële verliezen voor iedereen door het Coronavirus.
Ik hoor niemand over de miljoenen huurders, die gemiddeld tussen de 500 a 700 en meer huur per maand betalen. In deze onzekere tijden waar iedereen honderden tot duizenden euro's minder verdienen, roep ik de zeer welgestelde huisbazen op om een menselijk gebaar te maken, en om gezamenlijk een eenmalig ondersteuning te bieden, door 1 maand huur niet te cashen. Voor dat bedrag kunnen mensen weer 2 maanden noodzakelijke dingen kopen als bijvoorbeeld eten....... Laten we dan iedereen ondersteunen.....taart.png

Door te ondertekenen geef ik Peter Borghaerts toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.