Zwarte piet in den bosch 2020

Het moet afgelopen zijn met het afbreken van tradities. Nu wij kennis genomen hebben van een petitie tegen zwarte piet, is het nu tijd voor een petitie voor zwarte piet in den bosch  ! Jarenlang hebben de mensen die nu tegen zwarte piet zijn genoten van het kinderfeest en jaren later is het opeens racisme. Nederland laat al lang genoeg over zich heen lopen, laat zien dat wij in den bosch  niet te vangen zijn voor deze idioterie en stem het tegen geluid met een handtekening.

multicultureel erfgoed mag nooit aangepast worden Dat is wettelijk vastgelegd.

En bovendien is Zwarte Piet niet Racistisch! dat stond ook in de wet vastgelegd dus je kunt niet onterecht zomaar stiekem aanpassingen doen En eigenlijk zijn al die burgemeesters in overtreding die dat wel doen.

Door te ondertekenen geef ik Danny toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.