Verduidelijk het zebrapad bij school !!!

Aan de Pauwenburg ligt een combinatiegebouw waar 3 scholen samen in gevestigd zijn.
u kunt zich voorstellen dat het rond brengen en halen van de kinderen erg druk is met auto's en fietsen.

Aan de voorkant van het gebouw ligt een doorgaande weg door de wijk heen. Op het punt van de school is een oversteekplaats aangeduid met een zebrapad.
Aan beide kanten staat ook nog een waarschuwingslicht die oranje knippert.

Ondanks bovenstaand feit zien we het veel te vaak bijna mis gaan. Zo heb ik persoonlijk al een paar keer bijna onder een auto gelegen of voor me zien gebeuren. En dan heb ik het alleen nog maar over mijn eigen ervaring. Aan alle verhalen die ik hoor om me heen van andere ouders denk ik dat we een boekwerk kunnen schrijven.

Blaakbaar is het zebrapad toch niet helemaal duidelijk genoeg en dit lijdt tot gevaarlijke situaties. Graag willen wij dit onder de aandacht brengen voordat het een keer goed fout gaat.

Bij deze proberen wij daarom zoveel mogelijk ondertekeningen te verzamelen om de noodzaak duidelijk te maken dat er iets moet gebeuren om dit zebrapad te verduidelijken.
Bijvoorbeeld:
- zebrapad in regenboogkleuren (glow in de dark voor als het donker is)

- knipperlichten boven het zebrapad in plaats van er naast (deze vallen niet genoeg op)

Teken de petitie en deel hem zoveel mogelijk !!

Wij zullen het het resultaat binnenkort overhandigen aan school zodat zij hiermee in gesprek kunnen met de gemeente.

Door te ondertekenen, machtig ik Barbara M’vulu om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.