Verbied sluiting woningen op erf van de gedupeerde Familie X door gemeente Heumen in deze Corona tijd!!!

GRAAG MASSAAL DELEN DENK AAN JE MEDE MENS!!!

Waar is het medeleven van de gemeente Heumen in deze Corona tijd?

We leven op dit moment in een stilstaand Nederland om het Corona virus tegen te gaan maar, sommige dingen lopen door zoals het strafrecht maar, strafrecht uitvoeren op onschuldige mensen die zelf slachtoffer zijn geworden door criminelen waar, gaat het heen in dit land.

Vorig jaar December werd Familie X verrast door een politie inval, hierbij werd een drugslab en hennep kwekerij aangetroffen in de loods op hun erf die beide NIET in werking waren.
Deze loods had de eigenaar verhuurd aan een toen niet wetende crimineel die hun leven nog verder kapot heeft gemaakt want, maandag moet de familie X hun erf inclusief 2 woningen en de loods sluiten en de sleutel komen inleveren bij de gemeente Heumen.

De familie X die hier wonen in de 2 woningen zijn een Vader, Moeder en hun Zoon zij zijn heel erg aan elkaar gehecht en wonen daarom ook bij elkaar op het erf.

Nu hoor ik sommige van u vooroordelend denken “Lekker gehecht ja het zijn criminelen!” Maar, deze familie is slachtoffer geworden door criminelen.

Dat ze zo gehecht zijn is dat de familie van nu nog 3 personen eerst uit 4 personen bestond heel tragische heeft dit gezin jaren geleden hun kind en broertje moeten verliezen op 2 jarige leeftijd maar, de herinnering leeft door in hun en zeker in hun woning overal zie je de foto’s van deze prachtige kleine jongen.

Deze familie is een hardwerkende familie die hun geld altijd netjes heeft verkregen door heel hard te werken in de transport en doormiddel van hun passie hun paarden.

Ondanks het grote verdriet over het gemis van hun zoon en broertje is deze familie altijd door gegaan want, ze hadden elkaar waarvoor ze verder moesten.

Een periode naar het grote verlies werd de moeder van het gezin ernstig ziek en kreeg kanker zij heeft een hele zware tijd gehad maar, heeft zich uiteindelijk ook hier doorheen gevochten samen met haar gezin.

Maar helaas blijft niks deze familie bespaard!!!

Nu is de vader getroffen door kanker en is ernstig ziek, hij is ernstig verzwakt en moet aansterken zodat hij met zijn chemobehandeling kan beginnen maar, de stress rondom het sluiten van hun erf valt hem zwaar en dit kan hij er natuurlijk niet bij gebruiken want, waar moet hij heen met zijn paarden en zijn rottweilers, zijn gezin en al zijn dierbare spullen en vooral nu in deze Corona tijd?

Het Interesseert de gemeente Heumen niks ze zijn totaal niet voor rede vatbaar en al helemaal niet meelevend.
De gemeente Heumen gaat veroordelend te werk terwijl er nog geen eens een rechtszitting of wat dan ook is geweest. Dit is hun beleid zeggen ze maar, word er niet vooral op het nieuws geroepen zorg voor elkaar en wees ruimdenkend en meelevend in deze tijd?

Dit verhaal raakte mij zo daarom post ik het op sociale media om deze familie X mij steun te betuigen want, voor mij geld nog altijd je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Mijn vraag aan de Gemeente Heumen is daarom ook “Waarom het hele erf sluiten?” Sluit de verhuurde loods deze had de familie X toch al niet nodig daarom werd deze verhuurd. Als jullie de loods waarin het aangetroffen is als drugspand willen bestempelen prima sluit deze dan voor een jaar maar, doe het de familie X niet aan om hun woningen te sluiten die ze nu juist zo hard nodig hebben want, de woningen en de familie X hadden niks te maken met de activiteiten binnen de loods. Wees ruimdenkend en meelevend vooral nu.

Lieve mensen,
Jullie wil ik vragen om massaal dit bericht te delen als steunbetuiging aan de familie X.
Hopelijk word de gemeente Heumen dan wakker en zien ze in dat dit niet kan wat ze nu willen doen.
De vader valt onder een hoog risico factor om ook nog eens Corona te krijgen.

GEMEENTE HEUMEN WORD WAKKER LAAT DEZE MAN BINNEN IN ZIJN EIGEN WONING, ALS HIJ OOK NOG IS CORONA KRIJGT IS HET JULLIE SCHULD!!!

P.S: Ik noem de getroffen Familie die een andere naam draagt Familie X om privacy redenen.

Hieronder ziet u het emotionele bericht van de zoon:

Alle familie vrienden maatjes broers en kennissen ,,

Bij deze wil ik even jullie aandacht en het feit dat Corona in het land is ,en om zich heen slaat
En er Nederland veel mensen emotioneel en financieel hard worden getroffen ,

Nu is dit het feit wat er gebeuren gaat in ons land de gemeente(s),heumen met mij, me moeder ,en zoals bij velen bekend me hard knokkende vader tegen kanker met uitzaaiingen naar de longen en maandag moet starten met gemokuur om zo tog de verwachting van nog n 8 maanden te kunne redden ,,
Nu is het geval dat er bij ons een inval is gedaan in begin december door de politie en de rest van hun kinderen ,
Nu is ons hele eigendom , 2 woonhuizen paardenstallen loods etc door de gemeente benoemd tot drugspand waar tot heden nog geen uitspraak over is gedaan ,enof rechter aan te pas is gekomen ,
Nu komt de gemeente deze week met de aankondiging om het hele opject over 2 dagen te sluiten ,me vader ziek en zeer slecht te been aan de zonde voeding willen ze ons maandag op straat zetten en zoals ze heel cru dan zeggen zoek maar een oplossing zo handhaven wij de wet ,, dussss met de aankondiging van de koning blijf binne en zorg voor elkaar in deze zware tijd (Corona ),, zegt de gemeente heumen wij zetten de eigenaar ziek en wel met familie op straat ,,,kijk maar hoe je het oplost maandag moet u de sleutel overhandigen ,, ,,MAAR zegt de heer Arts van gemeente heumen tegen onze advocaat,,wilt u aub vragen aan de zoon dat hij zelf niet wilt komen maar iemand anders vraagt ,om de sleutel aan mij te overhandigen ivm met eventuele complicaties hoe dit afgehandeld wordt met zijn zieken vader enzo ,,!!!

Meneer Arts even heel eerlijk ,,spreekt de advocaat ,vindt u het heeeel gek dat nog de enige zoon zo optreed en dat er rake klappen gaan vallen ,en al helemaal hoe dit in deze wijze van handelen gegaan is En ze met de Corona virus op straat worden gezet ,en nu in een tijd van 2 dagen maar moeten uitzoeken wat ze doen met al hun spullen van 2 huizen 4 grote paarden waarvan 2 dragend en 4grote rottweilers .
Waar gaat dit heen in deze maatschappij met macht en overhand zo proberen op te treden ,en het respect niet kunnen opbrengen voor de zieken en onschuldige maar keihard ten gronde wille richten !!

Bij deze vraag ik uit goedkeuring van hogere hand !! heel me familie ,me maatjes vrienden en iedereen die ik ken, wie heeft er wel een hart ,mening en respect en komt er wel voor uit !!!!

Ik zeg nu bij voorbaat al ,,geen respect voor mij me mams ,en stervende paps ,Me beste maatje ,,
Jij blijft hier je laatste tijd al weten we niet hoelang op de plek waar je je hele leven voor gesjouwd hebt!

Ik ben benieuwd wie er wel balle heeft en naast me mee protesteert,maandag 23 maart kzeg nu al ik haal sbs 6 ik hoop het mischien worden ze wel wakker ,wat er in ons land allemaal kan , ik ga nergens heen ,en me ouwe heer al hemaal niet Naar buiten met die corona die heerst ,ik zal me inhouden en geen stap verkeerd zetten , eens kijken of dat andersom ook gebeurd zoals verwacht wordt van de gemeente en wethandhavers ,, ik leef en streef de wetten na maar laat me niet geleefd worden , DEEL ,EN BEN JE ERBIJ ,, LET ME KNOW I DONT GO

Wees mee levend met je mede mens    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Wees mee levend met je mede mens om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.