Unfair praktijken Uber!

Www.uberstaking.nl

Beste chaffeurs,

Onze tijd is aangebroken . Na jaren van profiteren van de chauffeurs door Uber is de maat nu vol voor ons. Dagelijks ondervinden wij een constante en ongezond hoge druk van het Uber-platform. Wij worden uitgemolken door alsmaar stijgende kosten en een dalend aantal Uber ritten.

Het is helaas een feit dat het vandaag de dag niet meer mogelijk is om de omzettentabel van Uber te realiseren. Het gevolg hier van is dat werkweken van minimaal 60 uur nu de regel zijn in plaats van uitzondering! Oude omzetten lijken nog onmogelijk te realiseren. Daarnaast levert dit mogelijk levensgevaarlijke verkeerssituaties op. Hoe langer wij werken, des te moeilijker het is om volledig geconcentreerd aan het verkeer deel te nemen. Dit is een zeer gevaarlijke ontwikkeling en wij willen samen met Uber een constructieve dialoog hierover voeren. Zonder uitzondering zijn wij, de chauffeurs, bijna allemaal hardwerkende mensen die op een normale en veilige manier hun gezin willen onderhouden, iets wat door de huidige insteek van het Uber platform niet meer lukt. Wij willen op een normale en veilige manier de service kunnen verlenen die men van ons verwacht, wij willen gehoord worden!

STEUN ONS,TEKEN DE PETITIE EN LAAT ZIEN DAT OOK JIJ HIERACHTER STAAT!!

Eisen:

• Minder commissie (15%)

• Klanten met een lage beoordeling = block of beoordelings recht ontnemen.

• Chauffeurs niet zo snel permanent blocken door het annuleren van ritten. (Eerst gesprek op kantoor)

• Ophaallocaties verbeteren en wachttijd verkorten. Het is niet mogelijk om 5 minuten op een locatie o.a. Rokin/dam/leidseplein. (kans op boeten is groot)

• locatie aanwijzing waar de volgende klant is, i.p.v. alleen de km + min.

• Chauffeurs stop.

• Standaard prijs voor schoonmaakkosten.

• Tarieven aanpassen > €1.70 instaptarief & €1.50 p.km & €0,35 p.minuut (Met een minimum van €8,-)

• BLACK minimum rating moet op 4.70 blijven ipv 4.8 vanaf 6 mei

• Omzet garantie toepassen: UberX: €25,- p uur, UberBlack: €35,- p uur, UberVan: €35,- p uur

Deel deze link met al je vrienden, familie’s, collega’s etc. !!!

1. https://t.me/joinchat/GOB1kU-yR8I918u0l5bb-Acartoon1554454185858.jpg