Teken voor een Ministerie van Liefde en Intimiteit

Intiem_zijn_twee_harten_rood_en_wit.jpgMaatschappelijke onderneming Intiem Zijn is er voor de lange adem. Want niet alleen jij wilt intimiteit in je relatie, dat willen miljoenen anderen ook! Vrouwen, mannen, transgenders, non binair personen. Wij denken niet meer in hokjes! Want we willen allemaal één ding: Dat liefde, lust en intimiteit samengaan.

Dat wil onze generatie, maar ook de generaties na ons. Onze kinderen, kleinkinderen, de kinderen die nog geboren gaan worden. Daarom streeft Intiem zijn naar een Ministerie van Liefde en Intimiteit. Laten we van jongs af aan beginnen met het leren omgaan met intimiteit. Een ministerie dat zich focust op de ziel en het innerlijke Van de mens. Het fysieke in verbinding met liefde en intimiteit.

Liefde en lust, seks en intimiteit hand in hand

Teken de petitie

Intiem zijn heeft daarom deze petitie opgesteld waar jij kunt tekenen voor dit ministerie. De komende jaren strijden we voor een nieuw ministerie, waar alle inwoners van Nederland baat bij hebben. Samen staan we sterk. Samen strijden we voor meer intimiteit in ons leven. Teken jij ook?

Door te ondertekenen, machtig ik Intiem Zijn om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.