Streetworkout park Geraardsbergen (plage)

Een voetbalveld, een basketbalveld, een skatepark...wat ontbreekt er NOG? Een workout park! Dit zou de mogelijkheid geven aan jongeren en ouderen om buiten te trainen op een leuke manier. Een activiteit meer in Geraardsbergen, kan alleen maar voordelen hebben voor de stad. De stad zal ongetwijfeld aan populariteit winnen, meer jongeren zouden hierdoor naar buiten komen en de sfeer zal ervan stijgen. Bovendien krijgen degenen die de kans niet hebben om naar de fitness te gaan, de opportunieit om gezond en fit te blijven door in het openlucht te workouten. 65234675_476504689589713_7998148846628634624_n.jpg

Valentin Katanga, Yann Basunga, Mourad Ben Moussa    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Valentin Katanga, Yann Basunga, Mourad Ben Moussa toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.