Stop de uitzetting uit haar woning van dit vrouwtje!!!

Beste  vrienden.... dit gaat over de mama van een vriendin van mij.....
Echt schandalig.....Waar moet dit menske nu naar toe...pffff ....
Is er al ni genoeg leed en miserie in de wereld....laat dat menske toch waar ze is ..... Jullie moesten jullie schamen frown-emoticon

DEEL DIT BERICHT ZOVEEL MOGELIJK
Mechelse goedkope woning geeft 72 jarige vrouw, met overlevingspensioentje, 1 maand de tijd om de woning die zij al meer dan 30 jaar huurt te verlaten. Als argumentatie gebruikt de instantie het feit dat zij haar dochter onderdak gaf toen deze op straat stond. De volledige bijpassing van de huur werd door de dame betaald doch de rechter oordeelde in het voordeel van Mechelse goedkope huisvesting.
Deze vrouw zal met haar overlevingspensioen nergens een prive-woning kunnen huren alsook is zij lichamelijk niet in de mogelijkheid dit op een maand te kunnen verwezenlijken.
Waar gaan we in dit land naar toe mensen...is er hier nog logica voor ...naar 11.11.11 dag toe kan men zich toch de vraag stellen hoe het hier in Belgie gesteld is met onze sociale rechten...Met begrip voor de mensen die hier asiel aanvragen...maar voor deze daklozen beweegt men hemel en aarde terwijl een oude dame ,bijna aan het eind van haar levenscyclus, in de winter dan nog gewoonweg op straat gezet wordt.