Skatepark Sint-Joris-Winge

Skaten heeft weer enorm aan populariteit gewonnen. De buurtbewoners van het skatepark vinden het schitterend dat de jeugd weer een plaats buiten gevonden heeft i.p.v. eeuwig aan de computer of de spelconsole vast te hangen. Maar diezelfde buurtbewoners vinden de geluidsoverlast, wanneer wij skaten op de halfpipe, storend. De ondergrond van de halfpipe is de enige egale ondergrond van het hele skatepark De grond rond het park is helemaal gebarsten en is moeilijk berijdbaar. Wij begrijpen dat dit storend kan zijn voor de omgeving, maar wij willen niet opnieuw binnen gaan zitten wanneer het mooi weer is. Wij willen onze passie graag blijven uitvoeren.

Wij zijn bereid om hierover samen te zitten en zo naar een oplossing te zoeken die voor zowel de gemeente, buurtbewoners en de skaters haalbaar is.

Door te ondertekenen, machtig ik Skaters Tielt Winge om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.