Schrikbarend niveau arbitrage Nederland

Na de nodige scheidsrechterlijke dwalingen de afgelopen seizoenen in de Eredivisie spreken de kenners in de media momenteel over een uitermate laag niveau bij de arbitrage. Met als meest recente voorbeeld van dit bedroevende niveau de opeenstapeling van fouten van de kant van dhr. Gözübüyük tijdens het Eredivisieduel tussen FC Twente en Feyenoord. Wekelijks stellen de coaches van diverse clubs in de Eredivisie vraagtekens bij de beslissingen die gemaakt worden door de door de KNVB opgeleide arbiters. Voormalige topscheidsrechters komen regelmatig in de media en beamen het gebrek aan voetbalinzicht en kennis van de reglementen.

Naar aanleiding van bovenstaande achten de makers van deze petitie het tijd voor een duidelijk signaal richting de beleidsbepalers in Zeist. Door massaal onze stem te laten horen kunnen wij met zijn allen duidelijk maken dat de supporters van de clubs dit wekelijkse wanpresteren van de arbiters in Nederland afkeuren!