Rook verbod op het terras tegengaan op voorstel Minister Blokhuis

Die mensen zijn helemaal van het padje af . Dadelijk gaat er niemand meer naar een horeca gelegenheid om te ontspannen maar worden achter de geraniums gezet in hun eigen huis.Moeten de rokers niet is op touw zetten om die belachelijke mensen een halt toe te roepen om dat te voorkomen dat het zover komt. Heel deze maatschappij gaat naar de klote door al die achterlijke regeltjes, het komt straks zover dat er geen alcohol meer geschonken mag worden . Laat de mensen hun pleziertje hebben niet binnen in het café roken maar op het terras waar gaat dat over dan gaan ze toch naast het terras staan en wat krijg je dan voor gespook.Die meneer Blokhuis moet eens beter na gaan denken wat hij de horeca aandoen als hij dat doorzet en hoeveel mensen in de SCHULD komen en in de WW want dan is het echt niet meer te behappen als ze ook al een rookverbod leggen op het terras> Dus meneer Blokhuis kijk uit wat U doet en maak onze maatschappij nog niet verder KAPOT.