Recreatieoord Hoek van Holland moet open!

Beste Recreanten,

graag wil ik jullie vragen de petitie te ondertekenen en te delen. Dit omdat dat alle volkstuin complexen wel geopend zijn. Ons geliefde recreatieoord mag niet open omdat het een gevaar zou zijn ivm het Corona virus. Aangezien wij allemaal eigen sanitair hebben en in ons eigen tuin/huisje zitten is het gevaar net zo groot als thuis. De huisje zijn zo gebouwd dat er tussen elk huisje maar liefst 2 meter zit. Meer als de 1,5 meter norm. Voor mensen die vanaf maart op het recreatieoord wonen is het helemaal een belemmering zij hebben nu niet eens een dak boven hun hoofd. Volgens onze Minster president is het recreëren toegestaan zolang alle gezamenlijke sanitair/kantines dicht blijven. De boodschappen kunnen bij attent gewoon worden gedaan op 1,5 meter afstand net als in de supermarkt thuis. Het is dan ook belangrijk dat het recreatieoord liever vandaag dan morgen open gaat.

Door te ondertekenen, machtig ik I.Bakker om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.