Proclamatie studiegebied onderwijs 2016

De informatie die we vandaag (03/06/2016) kregen over de proclamatie, heeft ons allen serieus opgeschrikt. Gedurende drie jaar hebben we naar dit moment toegeleefd en hiervoor de nodige inspanningen gedaan. Nu het eindelijk zo ver is, krijgen wij te horen dat we maar één extra persoon mogen meenemen in het auditorium. Concreet wil dat zeggen dat wij moeten kiezen tussen beide ouders?

Wij waren de eerste studenten die de opleiding gestart zijn in het nieuwe curriculum van Vives en hebben al heel wat testfases moeten doorstaan gedurende de opleiding. Maar dat wij ook nu een nieuwe testfase van de proclamatie moeten doorstaan, gaat voor ons een stap te ver.

Een mogelijke oplossing zou zijn om de proclamatie van BAKO, BALO en BASO op een ander moment te houden. Wij, studenten van het studiegebied onderwijs, hopen op uw begrip en op een mogelijke oplossing. Zodat ook wij eens positief kunnen zijn over onze opleiding aan de Vives hogeschool, campus Brugge.

Via deze petitie hopen alle studenten van het studiegebied onderwijs zo veel mogelijk handtekeningen te verzamelen.

Zodat ook wij een proclamatie kunnen vieren met de mensen die voor ons belangrijk zijn en die ons doorheen deze opleiding gesteund hebben.

Studenten onderwijs, Hogeschool Vives campus Brugge