Petitie voor een Geschikte Afstudeer expositie

Petitie voor een Geschikte Afstudeerexpositie voor de laatstejaars studenten van Academie Artemis

Hotel Artemis is aangewezen als locatie voor onze afstudeerexpositie. Echter, deze ruimtes passen niet bij de sfeer en esthetiek die onze school, Academie Artemis, waarborgt. Bovendien zijn de ruimtes erg klein, waardoor veel mooie eindprojecten op een beperkte oppervlakte gepresenteerd moeten worden. Dit zal ten koste gaan van de kwaliteit van onze presentatie.

Wij wensen ons laatste werk op de academie met trots te kunnen presenteren op een locatie die ons werk niet visueel beïnvloedt en voldoende ruimte biedt. De school lijkt hierin al veel meer passend.

Daarom verzoeken wij om een alternatieve locatie die beter aansluit bij de standaard en uitstraling van Academie Artemis.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Nina Bolton alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: